10-01-2013

Tegoedbon

Traditiegetrouw was het verjaarscadeau een tegoedbon.
Deze keer voor diner & film.
Misschien Seven Psychopaths?
Stelde ik voor.
“Nee, blockbuster, allemaal bekende koppen, zoek ik niet.”
Ok, gaan we wat anders kijken.

Vandaag alsnog Seven Psychopaths gezien,
inderdaad allemaal bekende koppen,
en terecht, karakterkoppen,
die de meest belachelijke cliche's spelen.
En zelfs de ergste dingen kunnen zeggen,
zonder geloofwaardigheid te verliezen.

Wat een film.

Jammer dat ik niet gesponsord wordt.
Want ik ken zeker 6 mensen die deze film ook leuk zouden vinden,
als ze hem zouden zien. En om nou zo maar reclame te gaan maken.
Dat zou ik ik niet doen.

En voor die tegoedbon moet ik nog een andere film vinden.  
Tips?

2 opmerkingen:

  1. Ik vond Life of Pi in 3D erg mooi, vooral ook om de prachtige plaatjes.Groetjes,
    MO

    BeantwoordenVerwijderen