De
Week van de Vleeswaren bestaat uit een aantal onderdelen. Zo is er
voor slagers, vleeswarenafdelingen van supermarkten en
bedrijfskantines bijvoorbeeld een vakwedstrijd ‘Verleidelijkste
vleeswarentoonbank van 2012’. Het
Productschap voor vee en vlees (PVV, what's in a name?), weet zich
weer in de kijker te spelen. Na
jarenlang reclame gemaakt te hebben voor kip en melk, hebben ze
besloten meer en bredere acties voor de agrarische sector te
organiseren.
In
het kader van de maand van de plofkip, mag iedere klant in November
bij de C1000 en Jumbo zélf een kip laten ploffen. Voor de kinderen zijn
er ballonnen en kleurplaten met lieve plofkipjes
In
Februari volgt de week van 'Hormonen in de babyvoeding', tot nu toe onderwerp wat weinig aan bod kwam, waar diverse deskundigen de
voordelen van zullen komen belichten. Op heel jonge leeftijd werken
hormonen nu eenmaal langduriger en effectiever.
In het voorjaar besluiten we de cyclus met de lente-campagne
'Antibiotica in uw achterham: Zo gek nog niet.' Waar de vrolijke
kanten van resistentie uitgebreid onder de aandacht gebracht zullen worden.
“Het is
eigenlijk ook veel makkelijker dan zelf naar de dokter gaan”.
Een typisch Nederlands instituut als de PVV maakt zijn reputatie keer op
keer waar.
Eerlijk,
betrouwbaar en ouderwets gezellig.
'Ah toe, nog ééntje dan'
Geen opmerkingen:
Een reactie posten