17-10-2017

Bureau

Hele volksstammen draaien er hun hand niet voor om, maar ik moet nog even wennen. Gisteren begon ik aan klus waar er een bureau voor mij staat. Nog nooit eerder gehad. Wel een werkbank, of een stuur, of een lichttafel. Maar een bureau met bijbehorende computer is nieuw voor mij. Nou is dat nog niet eens zo moeilijk, achter een bureau zitten, dat kan ik thuis ook best aardig. Maar bellen. Bellen in een ruimte waar anderen dat ook doen. En met elkaar overleggen. En iedereen doet alsof dat heel normaal is en je dan je gedachten er bij kan houden. Gek genoeg stond ik binnen een paar minuten op de gang en zat ik op de trap te bellen. Gelukkig bestond het grootste gedeelte van de dag uit meer praktische werkzaamheden. Ook samen met anderen in een ruimte, wel zo gezellig. Morgen nog maar eens proberen, misschien went het wel.


Vorige week had ik een andere klus 
waar ik een voor mij overzichtelijker werkruimte had.


Vanochtend een raar zonnetje. Knaloranje in een grijze lucht.
Blijkbaar was de combinatie van woestijnzand uit de Sahara, 
rook van bosbranden in Portugal en een orkaan die er in Ierland een zootje van maakt
precies goed om dit bijzondere beeld te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten