24-01-2017

Topservice

Bij thuiskomst bleek de internetverbinding pauze te houden. Resetten, opnieuw starten. Nog eens en nog eens. Niks. 19 minuten bij online.nl in de wacht hangen. Dan een kneus met hetzelfde verhaal als vorige keer. Kabeltje, resetten, bla bla bla. 
De monteur kan volgende week donderdag langs komen. 

Natuurlijk over een week pas. Tot die tijd heb ik toch geen internetverbinding nodig. Oh nee. Dat heb ik wel, maar dat is niet het probleem van Online.nl.

Zij hebben hun prioriteiten heel ergens anders dan bij klantenservice. Een paar maanden geleden zat ik ook een week zonder omdat een monteur in een kast op straat mijn kabeltje losgetrokken had. Fijne service om weer een week te mogen wachten. 

Ik tik dit op mijn telefoon, bijna ideaal....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten