18-12-2016

Schade

De afgelopen week stroomde een beetje over.
natuurlijk is het altijd hollen of stilstaan,
maar deze week was het een beetje overdreven.
Iedere dag werk en in de tijd die er over bleef probeerde ik de schade in te lopen.
Schade die ontstond doordat iemand wat spullen bij me ophaalde.
Zonder afspraak, bij mij thuis. Spullen die ik wel dagelijks nodig heb.

Instanties als politie en verzekeringsmaatschappij gedroegen zich ook instanties.
Laat ik daar nou niet zo goed mee kunnen omgaan. Die les heb ik destijds gemist.
Net als omgaan met het feit dat iemand mijn spullen ophaalde.
Vind ik ook lastig. Heb de neiging om er hele nare dingen over te denken en te zeggen.

De focus lag op weer aan de slag kunnen en dat is aardig gelukt.
Morgen een fotoklus en ik heb weer een werkende set spul.
Kan ik argeloze taartbakkers tussen de ogen flitsen.

De afgelopen dagen zag ik heel veel en maakte ik heel weinig foto's.
Woensdag hadden we twee dansjes in huis, een klassieke en een moderne.
De ene was aan het repeteren en de andere nog aan het opbouwen.
Toch is het verschil al duidelijk.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten