25-07-2016

Wending

Op de warmste dag van de week gingen we mijn foto-expositie afbreken.
Nou ja, afbreken, meer verplaatsen en inpakken. 
Lekker op een zolder zonder airco, slepen met grote prints en verpakkingsmateriaal.
Thuis was stilzitten al genoeg voor een natte kraag in mijn shirt, 
laat staan om ook te gaan bewegen.

Ik kom aan en de eigenaar zegt:
Het is mij te warm, ik ga in een voetenbadje een kop soep eten. 
Komt d'r bij, trek die schoenen uit!
Even later zit ik tot mijn enkels in een teiltje met koud water,
soda en eucalyptusolie een fris stuk watermeloen te eten.
Af en toe neemt het leven een onverwachtse wending,
heel soms gaan je tenen er nog lekker van ruiken ook.


"Nog leuke bandjes gezien van de week? 
Ja, op het Valkhof speelde die ene, kom hoe heette die..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten