18-07-2016

Muus


Tijdens het wachten bij de supermarktkassa zag ik dit postertje hangen:


Zonder iets te lezen weet je waar het over gaat. Dat is heel sterk. 
Helaas, als je wel iets gaat lezen weet je echt waar het over gaat. 
Mijn vooroordelen en daar heb ik er nogal wat van, werden bevestigd.
Ik geniet echt als er na een naam die het volk die avond naar Café De Muus moet trekken staat: 'bekent van' en dan de naam van de "hit"

Spelling-technisch komt de artiest van vrijdag de 22ste er het beroerdst van af. 

Even gegoogled op de heer Romein en ik kwam een schat van informatie tegen. Hij wordt geboekt door een bureau wat zo te zien negentig procent van het Nederlandstalige talent verkoopt (dit). Goed ook dat bij bijna iedere act de netto prijs er bij staat. Zo blijkt Gerard Joling dubbel zo duur als Gordon en Ali B vraagt twintig keer zoveel als zanger Rinus. 
(Fijn als er in een artiestennaam vermeld wordt wat ze doen)

Terwijl ik twintig jaar de kost verdien in wat de 'entertainment industrie' wordt genoemd,
is dit een sector waar ik niet zo bekent mee ben. En dat is misschien geen toeval.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten