22-06-2014

Weer in de Goffert

Toch moet ik daar geen gewoonte van gaan maken.
Dit was al de tweede keer in drie weken.
Al was het nu wel rustiger.
In het park, bedoel ik.

Drie weken geleden kwam ik thuis na vier weken tour en stond ik meteen in de Goffert plaatjes te maken. Vandaag na bijna twee weken Oerol weer terug en ook nu meteen weer door. Dit keer zonder fototoestel maar met natte tent. Vanochtend in de zon ontbeten, spullen bij elkaar gepakt en op het moment dat ik de tent wilde gaan afbreken brak er een hoosbui van vijf minuten los. Kak. Dus ging de tent als een natte zak achterin.
Omdat ik geen ambities heb om een champignonkwekerij te beginnen, moest ie meteen droog. Mijn tuinen, balzalen en bijgebouwen zijn niet van het formaat dat ik mijn opvouwpaleis er in te drogen kan hangen. Dus maar naar de Goffert.

Een paar barbecues, twee honden werden uitgelaten een potje badminton, leuk hoor, 
maar de vorige keer hadden ze Iron Maiden voor me geregeld als welcome home band.


Vanaf de boot werd Terschelling snel kleiner




Gisteren zat ik op de waddendijk en achter me rammelde wat
Bleek een van de schapen de bloemen op mijn stuur aan het proeven te zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten