14-01-2014

Toppie

De bezoekende technici zagen elkaar vanochtend voor de eerste keer na de Kerst.
Bij de koffie moest er dus bijgebept worden.
-En met jou, beetje relaxed?
Mwaaah, moet die verliefdheid echt kwijt zien te raken, schiet niet op zo. 
Tis toch over, ik moet er van af.
Als een Titanic is onze relatie ten onder gegaan.
-Joh, is het niks geworden?
Ze wil goeie vrienden blijven.
-Goeie vrienden die af en toe seks hebben?
Nee, dat compartiment is al lang volgelopen.

En bij jou?
-Ja, was wel oke, hoop zuipen natuurlijk en vreten met een boom in huis.
Dus alles toppie?
-Alleen mijn beste vriend is met een psychose in het huis van bewaring opgenomen, 
moet ik nog kijken wat ik daar nou mee moet.
Zo da's ook lekker.
-Tja, maar verder wel toppie ja.


Deze foto maakte ik gister en heeft niks met het gesprek van vanochtend te maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten