20-01-2014

Dan maar zonder

Een tikje versuft liep ik na een stevige massage door de supermarkt.
Zin in lekker eten wat snel te maken is.
In de salade bedacht ik geitenkaas en pijnboompitten.
Bleek de super opnieuw ingericht. 
Zo'n beetje ieder rek anders ingedeeld, weg routine.
Kak! "Conservatieve hond", hoor ik jullie al roepen.
"Meteen klagen bij de minste verandering."
Jaja. 

Nee, jullie vinden het leuk als je moet gaan zoeken naar je eten.
Alsof ik daar voor mijn lol kom.
Murf door massage + nieuwe inrichting = onhandig
Piepers, spinazie en geitenkaas wist ik op te sporen.
Uiteindelijk ook de pijnboompitten.
Tot ik de prijs zag. Wat? Nee! Wat?
Foto gemaakt als bewijs. Pijnboompitten die duurder zijn dan printerinkt?
Duurder dan hele goeie whisky. Hebben ze die pitjes uit een steur gesneden?
Blijven ademen, zak terug naar je vegetatieve status. Laat het los.

De salade was trouwens zonder ook lekker. Misschien wel lekkerder.


2 opmerkingen:

  1. http://www.elkedagitalie.nl/media/pijnboompit.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. -springt op de fiets naar het bos-
    waterpomptang in de binnenzak

    BeantwoordenVerwijderen