21-11-2014

Gordijntjes

Achteraf viel het best mee.
Achteraf is het ook mooi wonen.
Schreef ik een paar dagen geleden over de geluidsdruk bij Amenra, 
vandaag hoorde ik hoe het ook kan.

Terwijl een lama en ik elkaar in de ogen stonden te kijken, 
steeg er van het aangrenzende vliegveld een straaljager op.
Da's andere koek. En deze keer had ik geen oordoppen in.
Wat een teringherrie is dat.
Daar kan geen band tegen op. Ook geen Vlaamse.

Later thuis, tijdens het selecteren van de foto's, 
keek ik opnieuw naar de ogen van de lama.
Ik ken dit van geen enkel dier.
Alsof er gordijntjes voor de pupillen hangen.
Niet die mooie wimpers, nee, ín het oog.


Klik op de foto om te vergroten


 Hetzelfde oog, maar dan met z'n harses


En de laatste, met glimlach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten