01-08-2016

Slecht plan

Open brief aan muggen en andere bloedzuigers.

Zullen we het een beetje gezellig houden, of gaat het arsenaal open? 
De laatste paar weken gaat er iets mis tussen ons. 
Regelmatig parasiteren jullie op mij. 
Slecht plan. 
Regelmatig zoemen jullie te dicht bij mij. 
Slecht plan. 
Regelmatig jeukt het dagen. 
Heel slecht plan.

Misschien vergissen jullie je. Misschien denk je: "Ach, dat is een vegetariĆ«r, die doet toch niks". Grote denkfout. Het feit dat ik geen dieren eet, wil niet zeggen dat ik een probleem heb met het doden van dieren. In tegendeel. Veel dieren en ja, daar horen jullie direct bij, mogen van mij integraal dood neer pleuren. Met hordes tegelijk. Sterker nog, als morgen op het nieuws het bericht komt dat alle teken uitgestorven zijn, is dat dat reden voor groot feest. Ook op het massaal overlijden van alle muggen wil ik wel een toost uitbrengen.
Als soort dragen muggen volgens mijn niets positiefs aan de wereld bij. Dan is er geen reden nog langer zuurstof te gebruiken, of mijn bloed.

En oh ja, als vegetariĆ«r en voorstander van jullie uitsterven wil ik ook graag actief bijdragen aan jullie ondergang. Vlekken op mijn muur? Geen probleem. Bloed op de voorruit, daar zijn ruitenwissers voor. Sinds jullie een paar dagen geleden 21 keer in een nacht mijn schouder te grazen namen en ik dagen lang heel erg niet aan het krabben ben, is het raak. 
Willen jullie oorlog? Dan kan dat.
Mijn voorraad haarspray, aanstekers, kranten en emmers Deet staan klaar.
If you want blood, you've got it! 


Need I say more?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten