08-03-2014

The farting

Meschiya Lake speelde met haar kwartet vanavond en ik mocht het licht doen.
Iets wat ik de laatste tijd veel te weinig bij bandjes doe, maar wel heel leuk vind.
Dit was dan ook meteen weer raak, 
zeer ervaren band en een zangeres die overloopt van energie.
En vooral, voor mij heel fijn, het licht opzoekt en er mee speelt.
Het helpt veel, als muzikanten weten wat ze aan het doen zijn.

Tijdens de soundcheck bleek een gitarist hoofdpijn te hebben. 
Diverse oorzaken werden aangedragen. Is het de airco?
Of de verwarming, dat er te weinig zuurstof overblijft.
Te veel drank en drugs werden als optie gek genoeg niet genoemd.
"I guess it's the farting", aldus Meschiya, 
"definitely the farting", volgens de bassist.




Tijdens de show had ik mijn handen vol, 
maar terwijl ze de soundcheck deden, 
kon ik alvast een paar plaatjes maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten