26-11-2015

Stop

Om dat de belastingdienst wat moeite heeft met met hun administratie werd mij gevraagd nog eens (voor de zesde keer)  mijn bankrekeningnummer te sturen. Dit keer kon dat alleen met behulp van een DigiD (is daar een communicatiekantoor voor betaald, om die naam te verzinnen?) In mijn pogingen ze wederom mijn nummer te sturen kreeg ik onder andere onderstaande mededelingen.
Echt waar.
Serieus.
Zonder dollen.

Uw burgerservicenummer, geboortedatum, postcode of huisnummer (toevoeging) komt niet overeen met de gegevens bij uw gemeente. Controleer of u de juiste gegevens hebt ingevoerd en probeer opnieuw.

Uw wachtwoord moet anders zijn dan uw vorige wachtwoorden en daarnaast het volgende bevatten:
  •  minstens 8 en niet meer dan 25 karakters (een karakter is een letter, teken of spatie)
  •  minstens 3 karakters die niet in het oude wachtwoord voorkwamen
  •  niet meer dan 3 dezelfde karakters
  •  minstens 1 hoofdletter
  •  minstens 4 kleine letters
  •  minstens 1 cijfer of teken (een teken is bijvoorbeeld @)
  •  niet meer dan 3 tekens
  •  alleen toegestane karakters
Toegestane tekens:
  •  ! " # $ % & ' ( ) * + , - . / : ; < = > ? @ [ \ ] ^ _ ` | } ~
Niet-toegestane karakters:


  •  tekens die niet hierboven staan, zoals: ±, ©, § en ¼
  •  diakrieten (letters met accenten en speciale letters uit andere talen), zoals: ë, Á, ñ, Ç, µ en 

Ga wat zinnigs doen!
Laat ICT projecten doen door mensen die dat ook kunnen 
en betaal pas als het goed en klaar is. 
Het kan best

Geen opmerkingen:

Een reactie posten