21-09-2016

Battles

Battles was op bezoek. 
Battles is een beetje een raar bandje.
Zowel de muziek als de mannen zelf.
De muziek is, ja, wat is het?
Luister maar hier en hier.
Zappa vond van een paar van zijn stukken dat ze een 'high statistical density' hadden. 
Dat gaat voor veel nummers van Battles ook op. 

En de mannen, ach, toen ik mezelf in de kleedkamer voorstelde en vroeg of ze op de foto wilden in lift, was de eerste vraag of dat naakt moest gebeuren. "Natuurlijk" antwoordde ik.
Dat was geen enkel probleem, ze wilden al dagen op de foto, maar niemand maakte er een.
Toen ze even later de lift in stapten hadden ze toch kleren over hun naakte lichamen. 

Zonder een woord te zeggen stonden ze naast elkaar mij aan te kijken.
Doorgaans ouwehoer ik wat tijdens het fotograferen, nu was het te vreemd voor tekst.
Ik wenste ze een prettige show en zij mij een prettige avond.
Dat lukte.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten