16-11-2013

Zoem

"Als je zo veel foto's maakt heb je vast welk een voorraad om op extrabelegen te zetten als je niets nieuws hebt." Klopt, maar ik wil eigenlijk iedere dag een verse. Deze week schiet dat er bij in. Iedere dag werk, de meeste dagen op een manier dat er van fotograferen niets meer komt. Hadden we gister een poppenspeler te gast met een lekke band, vandaag was het een dansje waar ze me mee bezig hielden. Gelukkig hoefde ik niet mee te doen, met het dansen, maar hielp ik een handje met het licht en decor. Twee handjes eigenlijk.

Bij gebrek aan verse foto's vandaag eentje die ik maakte op de eerste dag dat ik mijn camera had. In de vrieskou naar de Goffertkinderboerderij om plaatjes te maken. Die dag publiceerde ik deze plaatjes. Ik kon opeens echt zoomen, een luxe die bij mijn telefooncamera ontbrak.
De laatste weken ben ik juist weer aan het spelen met een camera zonder zoom, althans de lens zoomt niet, ik mag dan zoomen met mijn voeten. Opnieuw vooraan beginnen, in dit geval leuk & leerzaam. 
Blijven oefenen en blijven leren. Ik heb er schik in.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten