05-09-2013

Types met spullen

Dag 3 op de eilanden

De resterende 250 molentjes moesten er gister aan geloven. Stuk voor stuk werden ze in elkaar geprutst. Rondom ons waren types met spullen aan het zeulen, werden dingen gemaakt. "Normaal vragen mensen wat ik maak, en antwoord ik dat ik het niet weet, als het dan af is vindt iedereen het cool. Dit is meer een project waar ik niet weet wat ik maak, en als het af is, vragen mensen nog steeds wat het moet gaan worden." Kunstenaars dus. Vandaag zal het eiland zich gaan vullen met bezoekers, morgen zijn er waarschijnlijk vier keer zoveel mensen als nu. Gelukkig is het strand groot, en het wad breed, zodat er genoeg plek over blijft.


Voor de werkplaats stapelde het werk zich op


Op het strand schudde een zeekip zijn jas nog eens recht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten