02-11-2017

Elders

Een van mijn favoriete metalbandjes speelde gisteren in Roosje. Beyond Creation heten ze. Sympathieke Canadezen die gruwelijk technische teringherrie maken. Op gitaren met net teveel snaren. Luister maar hier. Ze speelden samen met nog drie andere, waaronder Dying Fetus, ook zo'n fijn bandje. Ongetwijfeld een goeie avond. Ongetwijfeld want ik was er niet bij. 


Ik vind leuke bandjes kijken leuk, maar mijn huur kunnen betalen nog leuker. En dus was ik weer op pad met een dansgezelschap. Daar mocht ik mijn trucje -knoop alle kabels vast aan drie zwarte dozen- weer doen. Ook mooi. Het dansje was hetzelfde als voorgaande keren, maar het uitzicht van het restaurant waar we zaten was anders. Daar hadden ze speciaal voor ons een leuk decortje neer gezet:


1 opmerking:

  1. Ben ik de enige die in het laatste verlichtte boogje een gezicht ziet?

    BeantwoordenVerwijderen