10-10-2016

Zondagmiddag

 Mijn middagje 'de fotograaf uithangen' pakte prima uit. Het was stralend herfstweer en meer dan genoeg belangstelling. Vijf uur lang kwamen er bezoekers over de vloer. Veel omdat ze graag het huis van binnen wilde zien, maar ook veel met interesse in mijn foto's. Dus ik stond de hele middag te zwammen over paarden, zeeleeuwen en een walrus. Bakkie koffie er bij en een door de lokale super gesponsorde appelflap. Aan het eind van de dag werd de print met de zeeleeuw ook nog goed geveild. Mensen ontmoet, kaartjes uitgedeeld, toch weer een stap dichter bij mijn toekomst als fotograaf.



2 opmerkingen:

  1. Is het je opgevallen dat de zeeleeuw van een afstandje op een besnorde aubergine lijkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat viel me nog niet op, maar nu je het zegt... Ik hoorde al wel vergelijkingen met een piemel of een slak. Allemaal heel vriendelijk bedoelt natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen