28-08-2013

Man who writes

"Stiekem komt er toch nog wel wat bij kijken". 
Da's niet eens stiekem, sterker nog, het lijkt wel werk.
"Ja, dat bedenk je je niet, dat dat allemaal moet".
En toch is het nodig.

Vorige week schreef ik al hoe ik 400 gaatjes in evenzoveel bamboestokken boorde.
Vandaag mocht alles ingepakt en wel, ingeladen worden in het ruim van de Noordstar.
Een van de boten die onder de vlag van "Men who sail" vaart.
Zij varen de kunstwerken co2 neutraal naar Vlieland.

Ik mocht op mijn beurt, net iets minder co2 neutraal, de hele mik naar Amsterdam rijden.
Voelde me even "Man who Drives to Men who Sail".

Zonnebril op, 
Ani en Plots op de radio, 
volle bak.
Vlieland here we come!


Hij kijkt ook als een "man who sails"
(voor zover dat kan als je geen baard hebt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten