05-06-2013

Kinderzitjes

Mijn plan was hier een stukje te schrijven over hoe Japanse trommelaars met elkaar omgaan. 
En hoe de toneelmeester in Groningen daar op zijn beurt een stokje voor stak.
Daarna wilde ik een link maken naar de drummer van Nomeansno, die met z'n band in Roosje een geweldig concert gaf. Met een beschrijving van het publiek. En hoe ze mee groeien in leeftijd met de band. Het aantal kinderzitjes op de fietsen buiten, terwijl er binnen een punkband speelt (9). Met nog een opmerking over hoe tijdens de show, er blikken van herkenning en waardering uitgewisseld werden met oud-collega's en oud schoolgenoten. 
Dat dit dus het soort avonden is waar het eigenlijk om gaat en dat ik daar gelukkig van word.

Dat stukje ga ik niet schrijven omdat ik de hele middag heb zitten worstelen met een lijst met vragen van mijn boekhoudster. Urenlang administratieve kak tot aan m'n knieƫn. Na het eten als klap op de vuurpijl nog ruim twee uur gaan vergaderen met de woonvereniging. Dus ik ben wel even klaar met typen en formuleren.
Ik ga net als dit varken eens wat hangen en voor me uit staren.


Huh?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten